:)

– Ova 2 dana su mi 2 najljepša provedena dana u ovoj izolaciji. Odmorila sam od svega. Baš se lijepo osjećaaam trenutno. 🙂

– Nedavno sam obnovila kontakt sa osobom koja mi je baš jako falila i dugo sam o tome razmišljala. Kontakt je prekinut mojom krivicom. Zahvaljujući ovoj izolaciji puno sam razmišljala o tome i shvatila da je vrijeme da se i ja javim prva i da se riješi sve što se treba riješiti, pa šta bude neka bude. I eto uradila sam to, sada je sve hvala Bogu super i baš mi je drago zbog toga. Dugo mi je trebalo da to uradim stvarno ali ne kajem se što je najbitnije. Isto bih i vama preporučila, treba nekad i preko ponosa preći, zanemariti inat itd. Ovo vam govori jedna jarčica u horoskopu i ako je iko tvrdoglav to sam definitivno ja. Tako da sve se možee haha 🙂

– Koliko je ova fotkica slatka. Ja sam se istopilaaaaa. Morala sam je podijeliti i s vama.

9 komentara

Komentariši